2024. március 3., vasárnap

Reptéri tömeg Head táskákkal

 Összetett álom volt. Egy hatalmas gépet kellett feltennem egy teherautóra, és már fenn volt a hidraulikus platón, de alatta állt Gapp Zsuzsa a kocsival, és majdnem ráeresztettem. Majd leparkoltam a bringámmal a volt tripolisz lakótelepnél, de mire visszanéztem a bringára abból mar autó lett.

Utána eljöttem, és egy reptér felé tartó buszon voltam. Az autópálya buszmegállójában állt egy hatalmas tömeg enber óriási Head márkás hátizsákokkal, azt hittem túrázók. Majd visszafordult a busz egy alagúton át a reptérre, az alagútban is tömeg volt, krisnás sárga ruhás emberek voltak a sor elején. Hátranéztem és mögöttem ült a szerzetes barátom, de ő révedezően nézett maga elé, nem tudtam meg tőle ki lehet akit ennyire várnak. Kék ruhás magánkórház alkalmazottak cigiztek az egyik lépcső mellett. Majd az egész tömeg eltűnt, és a szerzetes barátommal a zen templomban voltam, rajtam szürke ruha, ő pedig a régi sáfrányszín ruhájában volt. Majd átléptem hozzá mert ő a másik oldalon ült egy párnázott folyosón, kb egy méteres mélységet léptem át, és ismertem azt a helyet  Majd odajött egy négyéves cigánylány aki oda akarta adni nekünk a kishúgát cserébe a kulacsomért, de én ezt elutasítottam mert na.

Nincsenek megjegyzések: